> Τμήμα Break & Fix 
> Πανελλαδικό Δίκτυο
> Συμβόλαια Συντήρησης
  • 24x7 Break & Fix
  • 8x5 NBD
  • Backup Hardware
  • Email Providing
  • On Site Employee
 
Συμβόλαια Συντήρησης
 
Με τα συμβόλαια υποστήριξης, η ACTIVE προσφέρει στους πελάτες της, τη δυνατότητα τεχνικής κάλυψης ανά πάσα στιγμή, 24 ώρες το 24ώρο, 7 μέρες την εβδομάδα.

Οι εναλλακτικές δυνατότητες υποστήριξης περιλαμβάνουν SLA ικανό να καλύψουν κάθε απαίτηση:

• 24 x 7 Βreak & Fix, άμεση 24ωρη κάλυψη καθ’ όλη τη διάρκεια της βδομάδας.

• 8 x 5 NBD, ανταπόκριση την επόμενη εργάσιμη ημέρα από τη δήλωση τεχνικού προβλήματος εντός του βασικού ωραρίου εργασίας.

• Backup Hardware, δυνατότητα παροχής εξοπλισμού backup μέχρι την ολοκλήρωση της επισκευής.

• Εmail Providing, εγγυημένη δυνατότητα πρόσβασης από τον πελάτη στα email του.

• On Site Employee, καθημερινή παρουσία ενός μηχανικού της ACTIVE στο χώρο του πελάτη, μέχρι να λυθούν τυχόν προβλήματα
   ή για όσο καιρό κριθεί απαραίτητο.




 

 
ΕΤΑΙΡEΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ & ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΝΕΑ & ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ  
                 
  Ιστορία Computing Virtualization Τμήμα Break & Fix ISO 9001      
  Φιλοσοφία & Όραμα Server & Storage Data Centers Πανελλαδικό Δίκτυο Θέσεις Εργασίας      
  Τομείς εξειδίκευσης Printers & MFP's Virtual Desktop Infrastructure (VDI) Συμβόλαια Συντήρησης        
  Εταιρική πολιτική Networking & Security Managed Print Services (MPS)      
  ΕΚΕ          
  Άνθρωποι          
  Διακρίσεις & Βραβεύσεις          
  Οργανόγραμμα          
  Οικονομικά & Στόχος